Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling? De kans is groot dat wij daar meteen antwoord op kunnen geven. Bekijk hieronder de 'Veelgestelde Vragen'. Mocht je nog meer vragen hebben, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Bestelling en Levering

Alle bestellingen worden gratis bij jou thuis afgeleverd. Dankzij ons efficiënte leveringsproces kunnen wij deze service altijd kosteloos aanbieden.

Wij versturen de producten direct vanuit de leverancier, zodat we kunnen besparen op opslag-, verzend- en inpakkosten, en jou de producten tegen een vaste lage prijs kunnen aanbieden.

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 dagen.


Ben je benieuwd wanneer jouw pakketje wordt geleverd? Bekijk eenvoudig en snel de status van je bestelling op de 'Volg je bestelling' pagina.

In 98% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via de contactpagina.

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Zodra de bestelling is verwerkt door het postorderbedrijf, wordt de Track en Trace informatie beschikbaar. Het kan enkele dagen duren na het plaatsen van je bestelling.

Mijn bestelling

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een orderbevestiging met daarin jouw ordernummer.

Heb je niets ontvangen?

Controleer dan even je spambox of neem contact met ons op via de contactpagina.